Страници

Грац - на две колела


Нещо много характерно за Грац са скутерите и велосипедите.
Може би едно от първите неща, които ми направиха впечатление тук още при първото ми посещение бяха именно те. Още повече обаче се впечатлих от културата и правилата при шофиране.
Ако бях публикувала една снимка в някоя от предишните публикации със сигурност нямаше да успея да предам атмосферата, но сега се надявам да го направя:).
*Публикацията е с обновени снимки.































Други публикации за Грац: тук.

2 коментара:

  1. Ако можеше и в България хората да се предвижват със скутери и велосипеди щеше да е прекрасно. Чистота и изящество. Вече мечтая да посетя Грац и ти си главната подстрекателка. Поздрави и усмихнат ден!

    ОтговорИзтриване
  2. Кате,на моята племеница също и взеха колело да се придвижва с него до училище,явно наистина е популярно при тях.
    Ех,такива хубави снимки и така ми се иска да приседна на белите кожички и да си поръчам един ябълков щрудел с добавка ванилов сос-да хапнеш един и заради мен,Бонбон!

    ОтговорИзтриване