Страници

Супа от лапад


Рецептата видях при Рони и сега в сезона на пресният лапад, нямаше как да пропусна да я направя. Малко съм поизменила продуктите, но такива имах налични в къщи. Рони, благодаря ти за всички вкусни рецепти, които споделяш с нас!
Източник на рецептата: thegingercookies.blogspot.com




Продукти:

10 листа пресен лапад
3-4 стръка зелен лук
1 морков
черен пипер
хималайска сол на вкус
3 с. л. домати от консерва
2-3 стръкчета пресен джоджен
пресен магданоз
шепа фиде

пресен лимонов сок,за поднасяне




Почистете и измийте лапада, джоджена, лука, магданоза и моркова.
Нарежете ги на ситно и ги сложете в тенджера.
Налейте вода и оставете всичко на котлона да кипне, гответе с капак, докато зеленчуците омекнат.
Към края на варенето им, прибавете доматите и фидето.
След около 10-15 минути, отстранете супата от котлона и я овкусете с черният пипер и солта.
Поднесете с лимонов сок.


9 коментара:

  1. Кате, днес ме на един източник.От теб супата, от мен десерчето, а от Рони рецептите :).
    Хубава седмица!

    ОтговорИзтриване
  2. Ах, как обичам такива супи, страхотно изглежда! Кате, снощи правих онази разядка /турската, че и забравих името/, с едни домашни хлебчета, бяха гвоздея на вечерта, приказна е на вкус! Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Супер, Павлинка и на нас много ни хареса:) Прегръдка и от мен!

      Изтриване
  3. Чудна е, Кате!! не съм фен на супите - но твоята е неустоима и много свежо и стилно поднесена!!
    Хубава седмица от мен :)

    ОтговорИзтриване
  4. Кате, и агнешкото бих заменила за една подобна порция свежест. :) Чудесна е!
    Поздрави и весели празници!

    ОтговорИзтриване
  5. Много обичам такива супички, Кате! Съблазняваш... :)
    Ще си направя, няма само да гледам и се облизвам на твоята!
    Прегръдка от мен :)

    ОтговорИзтриване
  6. Любима супа! Поздрави и весел празник!

    ОтговорИзтриване
  7. Чудна супичка, от тези дето с аромата си събират цялата фамилия на масата. Поздрави Кате.

    ОтговорИзтриване
  8. Радвам се, че супичката ви се услади:), блогът на Рони е източник на все вкусни рецепти. Прегръдки от мен!

    ОтговорИзтриване