Страници

Сникърс кейк


Този кейк открих преди около година при Рони:Ginger cookies. Някъде тогава открих и блога й, и и станах такъв почитател, че готвех с нея по нощите, без разбира се да знае:). Е, сега пък готвя с всички вас и нощите нещо не ми стигат:)



Оттогава насам съм го правила много пъти. По интересното е, че голям зор видях с него в началото:).
Когато за пръв път го правих се запасих с продуктите и запретнах ръкави.
Всичко стана ок, обаче като започнах да го пека той се разпука отгоре/ което днес знам, че е нормално, но тогава мислех за фатално:)/. Провал си викам и така го ядохме без декорация.
Втори опит– снабдих се отново с хубави продукти и отначало, викам си няма да го оставя да се разпукне:). Извадих го, оставих го да изстине и като разрязах - тесто:).
Айде, бързо на магазина, добре ама кравето масло мръзнало ли беше, некачествено ли не знам, та се пресече и нищо. Пак провал.
Е, сега вече се ядосах! Отново покупки, отново опит и стана! Да му се не види кекса, стана!:)
Радвам се, че се получи, защото се превърна в любимия кекс на голямото ми момче:).
Наистина е много вкусен, може да се направи и с други десертни блокчета: баунти, туист...


Ще дам цялото количество на рецептата, въпреки, че за моята тава е в повече, но аз изпекох и малки кексчета:)

Продукти:

за кейка:
200 гр. захар
250 гр. меко краве масло , на стайна температура
5 яйца
400 гр. брашно
2 пакетчета ванилова захар
2 ч. л. бакпулвер, равни

150 мл прясно мляко

8 малки бройки Сникърс (4 двойни пакетчета)

за глазурата:

200 гр. млечен шоколад
фъстъчено масло


Разбийте маслото със захарта на крем. Добавете яйцата едно по едно, като
прибавяте всяко следващо, след като предходното се е усвоило напълно.
В отделна купа пресейте ванилията, брашното и бакпулвера и прибавете полувината от тях към другата смес, разбийте добре с миксер.
След това добавете прясното мляко, разбийте и добавете останалата смес с брашно.
Разбийте с миксер до получаването на гладка смес.
Изсипете полувината от сместта в намаслена и набрашнена продълговата кексова форма. Подредете Сникърсите в 2 редичкии ги покрийте с останалата смес. Не трябва да пълните формата до горе.
Сложете в предварително загрята на 180 градуса фурна и изпечете кейка до готовност, около 40 минути. Проверете с клечка за зъби.
Ако отгоре започне да се препича, може да покриете с алуминиево фолио.
Извадете го и оставете да изстине както е във формата.
Разстопете шоколада на водна баня и полейте охладения кекс.
Направете си хартиена фунийка и ли използвайте подходящ накрайник на шприц и декорирайте с фъстъчено масло.





Ето и вариант на кейка с Тоблерон:




18 коментара:

  1. КАНДИ, толкова примамлив кейк с този сникерс не бях виждала.
    Рецептата е прекрасна и резултата също.
    Справила си се перфектно .
    Прегръдки и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  2. Изглежда много вкусен, на мен също ще ми стане любим предполагам.Честита наградка :)))

    ОтговорИзтриване
  3. Kате , че той много хубав тоз кейк ! Макар и на третия опит си е струвало да го направиш ! И е толкова сочен отвътре ! Ей ,нямаш умора ,мила и много ми харесваш :*! Целувки и хубава вечер !

    ОтговорИзтриване
  4. Eто това е кекът за мен :)) Пълнежче, плътност... разкош! Благодаря за идеята, Бонбонче! Адски вкусно изглежда, отивам да търся да хапна нещо :))

    ОтговорИзтриване
  5. Мале изглежда страхотно, от хубавите снимки мога да усетя колко е ароматен и колко е влажен кейка. Поздравления за усилията които си положила, за да ни зарадваш с това произведение!!!

    ОтговорИзтриване
  6. Канди,сътворила си прекрасна шоко приказка!
    Поздравявам те!!!!!

    ОтговорИзтриване
  7. Рулото е невероятно, как съм го пропуснала при Рони?!
    Честита да е наградата ти, Кате! Още много на брой и все така красиви ще получаваш!
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  8. Кендиии, милост нямаш значи!!!! Толкова апетитно изглежда рулото, че почти нагризах монитора! Прегръдки!!!

    ОтговорИзтриване
  9. Хи хи много хитра идея, така ми се яде нещо много сладко и шоколадово ... взимам си едно парченце от твоя кейк , изглежда ужасно вкусен!
    Хубава вечер Кенди :)

    ОтговорИзтриване
  10. Олеле, това със сигурност ще ми хареса, уникален е ! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  11. Еха, това пък никога не би ми хрумнало, а изглежда голяма вкусотия!
    Мерси, Бонбон!

    ОтговорИзтриване
  12. Канди,видях го отдавна при Рони,но не съм го правила.И на мен много ми харесва и ще се постарая да го направя.Ти опитите си ги нямаш за нищо-и нощите също.Но със стъпковите снимки си е друго-по-лесно за нас.
    Благодаря ти!
    Поздрави,мила1

    ОтговорИзтриване
  13. OH.... que tentación una delicia irresistible,húmeda y suave al paladar,me encanta,abrazos y abrazos.

    ОтговорИзтриване
  14. Еее,голами перипатии,но и аз като имам такива много се амбицирам!
    И моите печива винаги се разпукват,незнайно защо,дали защото пека с вентилатор,но пък без нямам нерви да го чакам.
    Пак си подсладила семейството подобаващо,готвещо по нощите,момиче :) .
    Поне със сигурност докато ухае у вас на тази прелест са имали сладки сънища!
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  15. Кандииии,обожавам сникърс и още като видях кейка ми се подкосиха краката :)))
    значи ще ти идвам на гости,че като гледам рецептата ми се струва сложно и трудоемко
    страхотен е миличка
    прегръдки и хубава вечер

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. ох колко съм завеяна,но с тези вкусотии.....
      честита награда миличка

      Изтриване
  16. Кате, чудесен е :)
    Ама той е толкова примамлив разпукан,
    че се чудя защо не си го харесала :)
    100 пъти те включвам в блогрола си и 100 пъти изчезваш!
    Дано сега не стане, но съм ти фен във FB, така че те чета :)
    Прегръдки и хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  17. Чудесен! Макар и с перипетии, вече си му хванала цаката :)
    Хубаво е, че си показала снимки от приготвянето, та ако се хвана да правя, да видя нагледно. Дето се вика, и при мен ако се напука и не знаех, че е нормално и аз щях да се вайкам.
    Много е апетитен, наистина, а за вкуса съмнения нямам:)

    ОтговорИзтриване