Страници

♥ Едно място, а хиляди спомени... Афитос ♥


Има едно местенце, което бях сънувала много преди да посетя, за което поглъщах всяка информация докато не го видях и в което оставих частичка от сърцето си...
Афитос, моят скъпоценен камък!
Няколко пъти съм писала за него, за плажовете, за архитектурата, за спокойствието и красотата..., защото никога няма да ми омръзне, защото колкото и пъти да го посетя винаги ще открия нещо ново, нещо което предишните пъти съм пропуснала. Очарователно място!
Пред очите ми е... улицата водеща към него, хотелът, панорамният изглед от любимата таверна, рибарските лодки на любимият плаж, изгревът.
Щастлива съм, че отново го видях и ме зареди с онази сила, която дава криле, носи в облаците и кара душата да цъфти, а очите да греят!
Знам, че всеки има любимо местенце някъде по света, моето е това!

Дните минават неусетно, протичат почти еднакво, но даряват толкова много емоции...
Любимите ни плажове ни посрещат с рибарските лодки и усещането за безбрежен покой.









А морето омайва с прекрасните си цветове - изумруд, тюркоаз, кристално чисти води.


Утрото, утрото започва блажено, с Фрапе, на брега на морето.


Чайките ни изнасят уникално представление.




Морските обитатели отново са тук и отново ме очароват с разнообразието и уникалността си.



Плажното строителство е в разгара си:).


И тук откривам знаците на Любовта.


Чудесен завършек на плажният ден е един приятен душ.



Но удоволствията не спират дотук, защото следва насладата от гръцката кухня, в уютна обстановка, с вкусни традиционни ястия.











И след което се потапяме в атмосферата на приказно красивият Афитос.






Още за АФитос и Касандра има тук.
С пожелания за прекрасни летни емоции, весели дни, красиви моменти и сбъднати мечти!


11 коментара:

  1. Омайващо,приказно место.......Пожелавам си да го посетя!!!!!Благодаря ти,Кате!

    ОтговорИзтриване
  2. Невероятно местенце, Кате! Благодаря, че ни разходи!

    ОтговорИзтриване
  3. Любимо :) а някои снимки са ни почти идентични :)

    ОтговорИзтриване
  4. Кате, някъде там ще да си живяла в предишен живот, нали? Личи си с колко любов разказваш. Пожелавам ти винаги да имаш възможност да се връщаш там.
    Сърдечни поздрави! :)

    ОтговорИзтриване
  5. Мечтая....
    един ден ще го посетя и аз,а до тогава...благодаря ти Катенце за прекрасните снимки !!!
    прегръдки

    ОтговорИзтриване
  6. Мястото наимттнп омагьосващо сьс спокойствието и безкрайната морска шир!

    ОтговорИзтриване
  7. Приказно местенце ни показваш, Кате.
    Благодаря за разходката!

    ОтговорИзтриване
  8. Много красота и очарователно място!
    Кате , благодаря за отморяващата и зареждаща разходка!

    ОтговорИзтриване
  9. Блазе ти, че си видяла сънят си наяве, Кате! Не знам дали всеки има такова сънувано райско кътче, но аз определено се вписвам в групата. Разликата само е, че моето още не съм видяла на живо, но знам, че съществува, защото на поне 5-6 сънувани места се шашках, когато попадах в тях. Вярвам в подобни "глупости", както ги нарича една моя приятелка.
    А Афитос е повече от чудесен и снимките ти го доказват! Дано някой ден стъпя и аз в него!
    Поздрави и още много летни емоции ти желая!

    ОтговорИзтриване