Страници

Пиле лютика


Рецептата е от българската кухня. Много я обичам! Идентична е с лятната манджа, която мама прави, но тук има и пиле.
 
Количеството на продуктите е относително, винаги правя тази манджа с различно количество, но все пак ще посоча ориентировъчно.

Продукти:
1/2 кг пилешко месо, аз използвам бяло месо
2 глави лук
1 кг червени домати
1/2 кг червени чушки
сол

Изпечете и обелете чушките.
Нарежете ги на ивички.
В тиган с олио запържете пилешкото месо, да побелее от всички страни, добавете лука и като омекне добавете чушките. Запържете и добавете нарязаните на кубчета обелени домати.
Оставете да се свари, докато се сгъсти. Посолете.

17 коментара:

  1. Вкусотия!
    Наздраве с чаша винце*)

    ОтговорИзтриване
  2. Вкусно ястие ,мило и родно!
    Днес сме на една вълна с теб.:)
    Хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  3. и аз се нареждам за порция :)
    прегръдки и хубав петък

    ОтговорИзтриване
  4. Хем.... вкусно, хем.... здравословно!!! И аз обичам такава манджичка! С .... удоволствие бих си вкусила от нея!!! Сърдечни прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  5. Изпитаната във времето рецепта винаги ще си остане актуална!Вкусотия!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  6. Една от любимите ми рецепти с пиле. Прегръдки, Кате с пожелания за прекрасен уикенд! :)

    ОтговорИзтриване
  7. Вкусна снимка ,Катюш ...точно така не съм готвила пиле ....ще опитам :) !
    Целувки и хубав петък ,Бонбон :* !

    ОтговорИзтриване
  8. Много често съм го срещала,но май още баш в тази версия не съм го приготвяла пилешкото,Кате!Сега има печени чушки да взема пък да видя защо ви е толкова любимо на всички :).Супер апетитно си го врътнала и ти!
    Прегръдки,дружке!

    ОтговорИзтриване
  9. Бих си хапнала с удоволстия-чудесно предложения!

    Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  10. Много вкусна рецепта, ама да ти я сготви майстор като тебе Candy!

    ОтговорИзтриване
  11. Знаех си аз, че колкото и да ги въртим ястията, пак на нашето ще си дойдем:):):). Въпреки, че е толкова познато ястие, пак ме засипахте с комплименти, за което искрено ви благодаря! Прегръщам ви всичките!

    ОтговорИзтриване
  12. Много обичам такива манджи, Кате, а твоята е неустоимо вкусна!

    Прегръдки, мила и пожелание за един прекрасен weekend от мен!

    ОтговорИзтриване